KĀ EFEKTĪVĀK IZMANTOT?

Gaisa reklāmas efektivitāte ir atkarīga ne vien no paša reklāmas satura, bet arī no izvēlētā reklamēšanās laika, vietas, izvēlētās mērķauditorijas.

*  Sevišķi efektīva gaisa reklāma ir dažādu brīvdabas pasākumu laikā: sporta pasākumos, koncertos, pilsētu svētku laikā, pludmalē, u.c. Šādos pasākumos cilvēki (apmeklētāji) ir pozitīvi noskaņoti un atvērti jaunai informācijai.
*  Cilvēkiem dodoties uz darbu, darba dienas vidū, cilvēkiem dodoties prom no darba uz mājām. Ikdienas steigā cilvēki nepievērš uzmanību tradicionālajiem reklāmas veidiem, jo šie reklāmas veidi ir apnicīgi un garlaicīgi, tajā pašā laikā gaisa reklāmas unikalitāte ļauj sniegt klientiem informāciju (reklāmu) neuzbāzīgā, interesantā un atraktīvā veidā, kas cilvēkiem paliek atmiņā.
*  Brīvdienās. Brīvdienas cilvēki cenšas pavadīt kopā ar saviem ģimenes locekļiem, tādēļ parasti ir atvērti jauniem piedāvājumiem.